Αυτή η ανάρτηση είναι επίσης διαθέσιμη σε: English (Αγγλικα) Français (Γαλλικα)
Ρήτρες απόπειρας συμβιβασμού και διαμεσολάβησης.
Για να λάβει χώρα η διαδικασία της εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών απαιτείται έγγραφη συμφωνία των μερών, η οποία είναι δυνατόν να καταχωρηθεί στην αρχική σύμβαση ή σε άλλο έγγραφο, (πχ τιμολόγιο) ή σε μεταγενέστερη συμφωνία των μερών.
Ρήτρα απόπειρας συμβιβασμού:
“Κάθε διαφορά που ενδεχομένως προκύψει και αφορά την ερμηνεία και την εκτέλεση της παρούσης συναλλαγής-σύμβασης, θα επιλύεται συμβιβαστικά, μεταξύ των συμβαλλομένων μερών”.
Οι συμβαλλόμενοι
Ρήτρα διαμεσολάβησης:
“Σε περίπτωση μη εξεύρεσης συμβιβαστικής λύσεως, τα μέρη θα προσφύγουν στην διαδικασία της διαμεσολάβησης όπως αυτή προσδιορίζεται από τις κείμενες διατάξεις και τον Κανονισμό διαμεσολάβησης της Επιτροπής Διαμεσολάβησης του γραφείου” .
Οι συμβαλλόμενοι
Η ενεργοποίηση της ρήτρας συντελείται με την έγγραφη πρόσκληση ενός των μερών προς το άλλο μέρος.
Τα μέρη είναι ελεύθερα να επιλέξουν εγγράφως από κοινού , εντός τριών ημερών από την ενεργοποίησης της ρήτρας, άλλο οργανισμό διαμεσολάβησης.
Το γραφείο δεν υποχρεούται να αποδεχθεί την εντολή των μερών, χωρίς αυτό να επηρεάζει την εγκυρότητα της ρήτρας.
Περισσότερα